Kunderegistrering

Ved å registrere deg som bruker av vår onlinetjeneste kan du enkelt bestille frakt på nettet uten å måtte kontakte oss på telefon. Du registrerer deg som kunde og slipper å måtte oppgi all informasjon hver gang du bestiller frakt. Du logger deg inn på din brukerkonto og bestiller frakt med noen få tastetrykk. Dette sparer deg mye tid. Ta kontakt med oss på kundesenteret for å registrere deg som kunde hos oss. Det tar bare noen minutter og du kan benytte deg av tjenesten umiddelbart etter registreringen. 

Her er noen av fordelene ved å bruke onlinetjenesten: Du kan spore frakten din via portalen, du kan skrive ut fraktbrev og fraktetikett selv og legge dette ved ordren ved henting. Du har full oversikt over alle dine ordrer og kan sjekke din ordrehistorikk. Du har full oversikt over din ordre fra den er hentet og du får beskjed når ordren er levert. Vi scanner alle ordre slik at du kan følge den hele veien fra henting til levering, du kan også legge inn i ordren at mottaker må signere for mottatt levering.

Automatikk

Når du bestiller frakt online dukker ordren din automatisk opp i vår TMS (Transport Management System) og vår trafikkledelse kan da legge ordren direkte på den bilen som er nærmest deg. På den måten vil din ordre behandles raskt og effektivt.

Trafikkledelse

På dagtid blir alle ordre håndtert av vår trafikkledelse som distribuerer alle ordre til bilene ute på veien. 

Spar tid

Spar tid på bestilling av transport, du kan enkelt unngå å måtte vente på svar på telefonen. Du logger inn på onlinetjenesten og bestiller raskt og enkelt frakt. Du vil innen kort tid motta en ordrebekreftelse i fra oss og ordren blir hentet innen kort tid.

Kundesenteret

Ta kontakt med oss i åpningstiden (08.00-16.00) for registrering av kundekonto og tilgang til vår onlinetjeneste på telefon 907 11 949 eller 45 87 45 34